Det nærmer seg!

Søndag morgen skal pappa og jeg fly til Danmark. I fire kolli skal jeg klare å pakke ned det jeg trenger fram til jul. Nå er det egentlig ikke såå lenge, og det er begrenset med hvor mye div ting jeg trenger, men kjenner jeg meg selv godt nok kommer jeg neppe til å ha problemer med å fylle de fire bagene/koffertene.

Bolig er mer eller mindre i boks, endelig. Ikke det at jeg tvilte på det, men pappa begynte å bli lettere småhysterisk forrige uke da det fortsatt ikke var noen som ville bo med meg. 

Jeg har meldt meg på og betalt for introuken for utvekslingsstudenter, så det er også i boks. 

Jeg har bestilt nytt pass og nytt bankkort med nytt bilde, så danskene skal slippe å tvile på om jeg er den jeg utgir meg for å være. 

Jeg har klagd til Ruter som ga meg ubegrunnet bot. Ikke veldig DTU-relatert, men fortsatt en ting jeg måtte få gjort før avreise. 

Jeg har søkt om lån og stipend. Hadde glemt at man må søke hvert år, he he he, så de pengene kommer nok ikke med det første. Men nå er det i hvert fall nesten fikset. lanekassen.no vil ikke laste, så jeg får ikke lagt inn kontonr., derav nesten fikset. 

Jeg har funnet en å fremleie rommet mitt i Trondheim til i tre måneder, så det er tre måneder jeg slipper å betale dobbel husleie, hurra! I går fant jeg også ut hvilket lurt sted jeg hadde lagt nøklene på (oppå Harry Potter og Føniksordenen i bokhylla). 

Jeg har levert to engangskameraer med flere år gamle bilder, de skal være fremkalt til fredag. Gøy. 

Tannlegen må jeg nok droppe. Pakkingen tar jeg etter frisørtimen på lørdag. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

To år

Semesterstart

Oppdatering