Studentlivet for tiden

Siden sist har jeg hele to helger på rad vært med på sosiale festligheter. Tenke seg til.

Forrige helg var det fest på fredagen, som var veldig hyggelig. Men det å sitte flere timer i strekk og prate med folk, samt legge seg mye senere enn vanlig, det er nok til at jeg kan bli ganske så sliten dagen derpå selv om jeg ikke drikker alkohol for tiden. Så etter vorset i kollektivet på lørdagen, som også var gøy og veldig hyggelig, så ble jeg ikke med de få som dro ut på byen. Jeg gikk og la meg. Var veldig mye mindre sliten på søndagen enn på lørdagen, men hele forrige uke var jeg jo litt mer trøtt og sliten enn jeg var uken før det igjen.

Mulig det har en sammenheng.

Nå sist helg var det bursdagsvors på lørdagen, etterfulgt av en tur på Mikrobryggeriet. Ganske lenge siden sist jeg var på et utested en lørdag kveld, så det var jo kjekt. Det ble ikke veldig sent, så dagen etterpå, selv om jeg var litt sliten, svømte jeg 1000 m på Pirbadet. Etterfulgt av moccha frappuccino på Starbucks - måtte jo teste ut om frappuccinoen fra Starbucks er god i Norge og.

Det er den.

I går svømte jeg også 1000 m på Pirbadet, det blir to dager på rad, det. Jeg er veldig fornøyd. I tillegg til turer på Pirbadet så går jeg fortsatt på fysio et par ganger i uken. Kanskje får jeg meg noen muskler etter hvert.

Nå har jeg også begynt med psykologtimer, hovedsakelig som noe forebyggende. Om jeg plutselig en dag våkner opp og husker ulykken kan det jo være greit å prate med en profesjonell om det. Og selv om jeg ikke har noen store, psykiske problemer så er det veldig greit å prate med psykolog et par ganger i måneden.

I slutten av februar hadde jeg en langhelg i Brønnøysund sammen med familien. Tanten min med det fantastiske navnet Benedicte feiret nok en gang 29 år, det måtte vi jo feire. Mamma hadde med strikketøy, så nå har jeg uglevanter. Tante hadde også garn og oppskrift, så jeg strikket et par babysokker som jeg ga videre. Samt jobbing med studiene og slikt selvfølgelig. Kakebaking og litt scrapbooking ble det også. Fin-fin helg!

Jeg har også vært på SAIH-møter, men alle møtene får jeg ikke med meg, for disse studiene tar sin tid. Går litt opp og ned, noen uker tar øvingene kortere tid og jeg bruker da litt tid på å lese pensum og slikt, men ikke så mye som gjøres akkurat den uken. Og det er jo kjekt.

Jeg tenkte å prøve å få oppdatert bloggen litt oftere enn en gang i måneden, så blir ikke alle innleggene lengre oppsummeringsinnlegg. Får se.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

To år

Semesterstart

Oppdatering