Helg

På fredag etter fysio dro jeg på Pirbadet., nøyet meg med 500m siden jeg allerede hadde trent. Pirbadet er mye dyrere enn studenttreningssenteret, men i forhold til hvor ofte jeg faktisk drar dit blir det billigere for hver gang jeg faktisk trener.

Lørdag dro jeg på biblioteket og jobbet der. Jeg dro hjemmefra ti, men på veien kom jeg på at det på lørdager ikke åpner før elleve. I stedet for å dra hjem igjen og så tilbake kjøpte jeg meg en ny bok på Ark og satte meg på Starbucks for å lese og spise en espressobrownie. Godkjent start på lørdagen.

I helgen ble også Netflix brukt, og jeg fikk strikket og sydd litt på pingvingensere. Veldig morsomt å vite at ting jeg sitter og strikker her i Norge faktisk kan bli brukt av søte, små pingviner som trenger det. I forhold til str på genserne så er pingvinene ganske små, mindre enn jeg trodde.

Jeg har begynt å se på Lost igjen. Lost har jo dukket opp bl.a. på facebook-feeden min de siste ukene, for det er 10 år siden Lost startet. 10 år er jo ganske lenge, det er rart. Vi har alle sesongene på DVD i Oslo, men fram til påskeferien har jeg Netflix. Det er bare de tre første sesongene av White Collar på Netflix, og den siste så jeg i går (med cliffhanger, også får jeg ikke sett fortsettelsen, makan). Sesong 2 av Sherlock kom nylig på Netflix, så da får jeg sett det og.

På søndag ble det en tur til på Pirbadet, denne gangen 750m. Var overraskende sliten, så 750m var mer enn nok.

Det er fortsatt studiene, fysio og Pirbadet mesteparten av tiden går til, men jeg har også tid til litt scrapbooking, strikking, serier og lesing. Noen dager.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

To år

Semesterstart

Oppdatering