Eksamensperiode

I dag hadde jeg semesterets første eksamen! Pga ulykken får jeg 30 min ekstra, det trengtes i dag i hvert fall. Tror eksamenen gikk greit, noen deloppgaver var vanskelige, andre gikk veldig greit, også var det en oppgave jeg brukte unødvendig mye tid på fordi jeg glemte en liten detalj. Gah. Men fikk fikset det.

Jeg var ikke noe mer nervøs eller engstelig for denne eksamenen enn for tidligere eksamener, det er jo kjekt. Er vel delvis fordi jeg har hatt mer tid til å fokusere på hvert fag og holde på i et relativt rolig tempo. Mer tid, mindre stress. Har passet på å ikke overanstrenge meg, for selv om det kanskje ville gitt meg mer oversikt over faget kunne det også gjort meg psykisk sliten. Er nok litt for tidlig til at jeg har tenkt til å prøve meg på noe sånt.

Neste eksamen er neste tirsdag, så nå har jeg sittet og gjennomgått et gammelt eksamenssett i det faget. Tok ikke veldig mange timer, men jeg tar resten av kvelden eksamensfri for det.

Så fra tirsdag ettermiddag en gang har jeg sommerferie!

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

To år

Semesterstart

Oppdatering